Job 3 van 8


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Agent


Functie

Vandaag gaan we bij DB Schenker op zoek naar een ervaren customer service agent om namens Schenker in het kader van een langlopend project logistieke en expeditie taken uit te voeren bij een belangrijke klant in Turnhout.
Jij werkt mee aan het coördineren van de transporten van en naar de site van de klant in Turnhout. Je bent hiervoor zelf ook werkzaam op de site van de klant, maar je wordt door Schenker aangestuurd.


Jouw verantwoordelijkheden

  • Je controleert de lopende de zendingen en brengt de expediteurs alsook de klant op de hoogte van de boekingsbevestiging;
  • Opstellen en versturen van offertes voor express luchtvracht, LCL - FCL zeevracht en andere verzendopties aan de klant;
  • Voorbereiden en indienen van douanedocumenten voor export- en importzendingen, inclusief het maken van EUA, T1, EUR1, ATR en andere benodigde documenten.
  • Bijhouden van kosten en extra kosten voor wachturen of andere incidentele kosten, en communicatie hiervan naar de klant;
  • Aansturen van vervoerders voor het uitvoeren van wegtransporten vanaf het laadadres van de klant;
  • Afhandelen van klachten over late leveringen of schadeclaims en opstellen van 8D rapporten.
  • Het (pro)actief meedenken met de klant en het aandragen van ideeën voor de verbetering van onze dienstverlening.



Jouw profiel

Wij vragen

  • Als customer service agent ben jij de expert in de coördinatie van zendingen. Je bent onderlegd in het halen van deadlines en het afleveren van hoge kwaliteit;
  • Hoge mate aan autonoom werken; prioriteiten stellen, multitasking en productiviteit handhaven;
  • Je zet jouw professionaliteit in om de transportdossiers op een correcte en nauwkeurige manier af te handelen - en dus voldoende verantwoordelijk voor het behandelen van een key account;
  • Je werkt klantgericht en bij problemen probeer je steeds een klantvriendelijke oplossing te bekomen:
  • Je hebt een goede talenkennis, met een zeer goede kennis Nederlands en Engels. Ken je meer talen? Geweldig, die zal je in onze internationale setting zeker kunnen inzetten.


Wij bieden

Werken bij de Top 3 wereldwijd binnen de logistieke sector!

  • Een sterk en hecht team van professionals verwelkomt je in hun team.
  • Een uitdagende job met groeimogelijkheden waar wij actief geloven in trainigen en opleidingen;
  • Een functie met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid binnen een dynamische omgeving;
  • Een tewerkstelling in een sector die een positieve bijdrage levert aan het halen van de milieudoelstellingen;
  • Een goede verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, … ;
  • Glijtijden en verlof vrij in te plannen rekening houdend met het team en de voorziene deadlines;
  • Een mobiliteitsplan dat je de mogelijkheid biedt om je gemakkelijk, gezond en groen naar het werk te verplaatsen;
  • Een snelle indienstname mogelijk.




  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Klanten: Key accounts
  • Key accounts opvolgen

Aanbod

-

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht